dissabte, 14 de novembre del 2009

castanyada 09

7 comentaris:

aimie ha dit...

que be ens lo bam passar a la excursio bento jaja

aimie ha dit...

M´egradat molt aquesta escursio bento.Peque hem fet madalenas amb la bruixa magdalena.

juan luis ha dit...

Aquell día m'ho vaig passar molt bé espero que anem un altre cop m'agradat molt la activitat de les : magdalenes perquè no costava res solament un miqueta de res adeu!!

Nuria ha dit...

M'agradat molt aquesta excursió, per què m'agradat més la bruixa magdalena i les magdalenes que em fet m'agradaria que fem una altra excursió com aquesta.

Anònim ha dit...

Això del blog esta molt bè. M 'agradat molt l'excursiò de la castanyada.

Anònim ha dit...

la escursio de la castanyada ma va agradar molt i mo va parar molt ve fen madalenas y totes les coses jajaja

Sara Ortega ha dit...

Estaven molt bones les magdalenes i molt guapa la bruixa magdalena.
Jajaja :d