divendres, 27 de novembre del 2009

Els Carters de Primer.

9 comentaris:

juan luis ha dit...

*pero que wapus que són aquets carters bento!!*
aunque nosaltres ban estar fenomenals!!**
espero que nos fasis me fotos per posarlas a la web del col·legi i que pogem firmar molt molt molt jajaja adeu bento!!**

Conxi ha dit...

Molt wuapo aquest bloc. Feu coses molt xules. Una petita suggèrencia, a vegades trobo a faltar un petita explicació d'allò que s'ha fet, potser els propis nens podrien redactar una curta explicació d'allò que han fet, com ho han viscut... etc.

Conxi, p3

aimie ha dit...

m´agradat els cartells que han fet els de primer.Adew*****.Bento

juan luis ha dit...

La poesia ,

Cal curar-la on tu ja saps ets tu mateixa
Com l'aigua pura:)
D'una font enboscada




espero que os agradi a tothom que visiti aquesta web

niki ha dit...

les fotos son xulis

juan 5e ha dit...

Sortim , molt bònics amb els nens de primer
tots sortim ben bònics m'agradat molt aquesta activitat de fer cartes a els nens , de primer
peró m'agradaria fer-me mes sesions , de fotos que ens podriem fer mes?¿ m'agradaria molt ames , ames són molt bònicas aquestes fotos
un petò

juan luis

nuria ha dit...

M'agradat les fotos son xulis

juan luis ha dit...

m'ho e passat molt be fent-me aquestes fotos sórtim ben bónics:)

Diego ha dit...

Hola!sòc en Diego,
està molt bé. m'ha agradat molt.